Programy Enova

Enova jest zgrabną elegancką konstrukcją złożoną z modułów. Została zaprojektowana tak aby optymalnie spełniała swoje funkcje. Program został wyposażony w przyjazny i intuicyjny interfejs który nie wymaga żadnych szkoleń przy wdrożeniu.

Dzięki parametryzacji możliwe jest dostosowanie systemu do indywidualnej potrzeby firmy.

 

Oprogramowanie enova należy do kategorii systemów eksperckich, czyli takich które same podejmują proste decyzje. Praktyka pokazuje że jest to szczególnie przydatne w takich modułach jak Płace czy Handel. Wiedze zawarta w systemie podlega stałej aktualizacji.

 

System enova zawiera wszystko co jest potrzebne do komfortowej pracy. Dzięki temu jest on oceniany jako solidny, stabilny i bezpieczny.

 

Oprogramowanie enova możemy dobierać kierując się jedną z metod:

  • Enova dla procesów biznesowych
  • Enova dla branż
  • Enova dla stanowisk

Każda z metod wyboru ma przygotowany zestaw proponowanych modułów dla konkretnego działu, branży czy też stanowiska. Metoda ta pozwala nam szybko i sprawnie dobrać moduły jakie faktycznie będą potrzebne w firmie, pozwala to ograniczyć koszty.

 

Moduły systemu enova korzystają z tej samej bazy danych dzięki czemu wystarczy wprowadzić dane do systemu raz a dane się z synchronizują.  Na przykład wprowadzenie dokumentów transakcji w module Handel pociągnie za sobą automatyczne zarejestrowanie wynikających z nich rozrachunków w Ewidencji Środków Pieniężnych i ich zaksięgowanie w jednym z modułów księgowych.


Oprogramowanie enova może zostać dostarczone w formie aplikacji on-line przy wykorzystaniu technologii przetwarzania w chmurze. Użytkownicy korzystają z programu zainstalowanego na zdalnej platformie. Pozwala to uniknąć kosztów związanych z zakupem dodatkowego sprzętu, nie trzeba też się przejmować aktualizacją oprogramowania.


Strona producenta: www.enova.pl
22
3

Programy Optima

Comarch OPT!MA został stworzony z myślą o małych i średnich firmach działających w różnych branżach. Comarch Opt!ma jest programem modułowym dzięki czemu można go bardzo łatwo rozbudować. To klient decyduje z jakich funkcjonalności chce korzystać, w każdym momencie jest możliwość rozbudowania pakietu o kolejne aplikacje. Moduły są obsługiwane przez jedną bazę danych, pomiędzy modułami następuję pełna synchronizacja, także dane do systemu wprowadzamy tylko raz.


Małe i średnie firmy


Pakiet przeznaczony dla przedsiębiorstw działających w różnych branżach.

Pakiet pozwala w pełni kontrolować działanie firmy:

  • Prowadzenie sprzedaży
  • Prowadzenie magazynu
  • Księgowość
  • Obsługa Kadrowo-Płacowa
  • Zarządzanie

Dostępny jest także pakiet bezpieczeństwa, który po skonfigurowaniu automatycznie wykonuje kopie bezpieczeństwa.

Placówki medyczne


Narzędzie które zapewnia kompleksową obsługę pacjenta od momentu rejestracji aż do momentu rozliczenia z NFZ z przeprowadzonej wizyty. Program zapewnia wewnętrzną obsługę placówki medycznej oraz zarządzanie personelem medycznym

  • Obsługa pacjenta
  • Rozliczenia zewnętrzne
  • Rozliczenia wewnętrzne
  • Zarządzanie personelem

Placówki medyczne


Comarch OPT!MA to aplikacja która usprawnia proces zarządzania biurem rachunkowym lub kancelarią doradztwa podatkowego. Dodatkowo obecność w iKsięgowość24 to gwarancja darmowej reklamy w intrenecie.

  • Zarządzanie biurem rachunkowym
  • Obsługa klienta
  • Społeczność biur rachunkowych.
Strona producenta: www.optima.comarch.pl
23
3

Płatnik i podpis elektroniczny

Płatnik i podpis elektroniczny

ASDER oferuje Państwu pełną obsługę programu Płatnik oraz nowego podpisu elektronicznego. Program Płatnik jest już dobrze znany wielu polskim firmom od lat, ale podpis elektroniczny to nowość.

Pojęcie podpisu elektronicznego zostało zdefiniowane w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm).

Zgodnie z art. 3 pkt 1 ustawy podpis elektroniczny stanowią dane w postaci elektronicznej, które wraz z innymi danymi, do których zostały dołączone lub z którymi są logicznie powiązane, służą do identyfikacji osoby składającej podpis elektroniczny.

Ustawa o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne wprowadziła konieczność stosowania certyfikatów kwalifikowanych w przekazie elektronicznym dokumentów do ZUS od 21 lipca 2008 roku.
Podpisana przez Prezydenta RP 11 lipca 2008 ustawa o zmianie ww. aktu prawnego spowodowała, że przedsiębiorcy, którzy przed dniem 21.07.2008 r. posiadali nasz certyfikat niekwalifikowany dedykowany do ZUS, będą mogli przesyłać dokumenty do ZUS na dotychczasowych zasadach – ale tylko do momentu wygaśnięcia tegoż certyfikatu.

Nasza usługa Nowoczesny Płatnik zapewni Państwu następujące udogodnienia:
  • Pełną instalację i konfigurację programu Płatnik oraz podpis elektroniczny.
  • Odzyskiwanie zapomnianych haseł do baz i użytkowników.
  • Zmianę limitu hasła z 30 dni na 999.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów z programem Płatnik.
  • Powiązanie Płatnika z podpisem elektronicznym.

 

39
3
loading...
Ważnna InformacjaSzanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
[x] zamknij
zamknij i nie pokazuj tego komunikatu ponownie [x]